Створення лендингов/landing page


Час не стоїть на місці, не стоять на місці і тенденції в створенні сайтів. Новомодним рухом в сайтобудуванні стало створення односторінкових лендингов. Отже, давайте розглянемо, чим відрізняється звичайний сайт від горезвісного лендінгу. В першу чергу Landing Page – це звичайнісінька сторінка в інтернеті, але не самого звичайного виду. Це донезмоги витягнутий в довжину сайт, в який спробували втиснути всі сторінки з головного меню звичайного сайту.

У чому ж привабливість і / або зручність лендінгів? Спочатку такі витягнуті сайти називалися одностраничниками і мали великий успіх. Трохи пізніше в лендінгем стали додавати пункти меню, які розширювали функціонал сайту, але практично не змінювали його структуру. Зручною функцією односторінкових сайтів є розташування всіх матеріалів на першій (і єдиній) сторінці. Користувачеві не треба переміщатися по пунктах меню в пошуках потрібної інформації або корисних посилань, досить просто покрутити коліщатком мишки або промотати смугу прокрутки.

На одній сторінці таких сайтів розробники примудряються розмістити і рекламні банери з продукцією або послугами, і тригери, що підштовхують користувача зробити покупку або зробити замовлення, і деяку інформацію про компанію, що надає товари та послуги. Творці сайтів в якийсь час вирішили, що користувач ледачий і інертний (по суті це так і є) його треба підштовхувати до рішень і надавати швидкий доступ до здійснення покупки.

В області «підштовхування» відвідувача сайту до покупки хорошим прикладом (крім рекламних банерів) можуть служити тригери, про які ми говорили вище. В принципі, тригером називається спусковий ключок у зброї. У контексті Landing Page тригер – це та структурна частина сайту, яка спонукає до дії, будь то здійснення покупки, замовлення послуг чи скачування файлів. Найчастіше, найбільш поширеним тригером є зворотний відлік часу, що завершує акцію з розпродажу. Наприклад: до кінця акції залишилось... Користувач бачить, що залишилося зовсім не багато часу, щоб купити товар або послугу за вигідною ціною і здійснює покупку.

Ще до однієї переваги Landinгів варто віднести більш цікавий дизайн і динамічну структуру. Ніщо не заважає розмістити динамічні об'єкти і на звичайному сайті, але їх туди поміститься набагато менше, та й виглядати вони будуть не так ефектно як на односторінкові. Тому, що при промотуванні сайту вниз з'являються все нові ефекти і нові динамічні структури сайту, які так привертають увагу користувача і ведуть до нових покупок.


[zt_button colour="orange" icon="fa fa-bullhorn" link="/uk/tsiny.html" target="_blank"]Ціна виготовлення Лендінг Пейдж[/zt_button]


Замовити сайт Landing Page Ви можете в нашій студії веб-дизайну зателефонувавши за телефонами, вказаними в контактах.

Киевстар: +38 (097) 613-66-94 В связи с проблемами со связью используйте Telegram и Viber
Або написавши листа на адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Image